Koprodukcija Narodnog pozorišta Leskovac i Narodnog pozorišta Niš

 

Reč rediteljke

Prvi susret sa dramom „Hasanaginica“ Ljubomira Simovića i sa narodnom baladom na osnovu koje je nastala prepun je emocija, ali i izvesnog šoka. Šok nastaje upravo u susretu današnjice i sveta drame, sveta koji je na prvi pogled tako dalek, da polako postaje bled i nerazumljiv.
Ali da li je taj svet tako dalek? I da li su osećanja, ljubav i odluke koje nepobitno obeležavaju likove tako neshvatljive?
Dugačak je bio naš put ka Hasanaginici, njenom unutrašnjem biću, ali i uzajamnim odnosima i nemogućnostima uspostavljanja iskrenosti, istine, ravnopravnosti, pravde i otvorenosti. Dugačak, uzburkan, izazovan, ali lep. Jer na kraju tog puta stoji ljubav. Čvrsto i nepokolebljivo.
Put tokom koga su se spojili prostor i vreme, izbrisale razlike i stvorilo shvatanje da je ljudska priroda ista, da okolnosti ne mogu da unište čovečnost. Da je važno istrajati i boriti se. I da smo svi mi Hasanaginice.

Isidora Goncić

 

Biografija rediteljke

ISIDORA GONCIĆ
Rođena 1990. godine u Beogradu. Diplomirala pozorišnu i radio režiju na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu u klasi prof. Ivane Vujić.

Bila je asistent režije na predstavama: GRK ZORBA (Mihajlo Vukobratović, Pozorište na Terazijama i Budva Grad Teatar), PLAY POPOVIĆ (Ivana Vujić, Atelje 212 i Dom Kulture Pančeva), GLAVO LUDA (Nikola Bulatović, Pozorište na Terazijama i Dom Kulture Čačak), ZONA ZAMFIROVA (Kokan Mladenović, Pozorište na Terazijama), IZDAJA (Goran Šušljik, JDP),
SLUČAJEVI/ LOST IN SERBIA (Kokan Mladenović, DADOV), KAZIMIR I KAROLINA (Snežana Trišić,
Atelje 212).

Pozorišne režije: MUZA, Muza Pavlovna (UK “Vuk Karadžić”, 2012), POZIV, Darko Marjanović (DADOV, 2012), PRINC ŽABA, Dejvid Memet (Scena “Mata Milošević” FDU, 2013) ĆELAVA PEVAČICA, Ežen Jonesko (Atelje 212, 2014), LEPTIRICA, Milovan Glišić/ Dimitrije Kokanov (DADOV, 2015), ŠTUCANJE, Vladimir Zujev (UK VUK, 2016), PEPELJUGA, Rodgers &
Hammerstein” (Emotion production), OD A DO DA (UK VUK, 2017), TO KOD NAS NE MOŽE DA BUDE, Radivoja Domanovića i Slobodana Obradovića (Narodno pozorište, Pirot, 2018), SPOJLERI Marije Ognjeve (Teatar VUK, 2019), BON TON Jasminke Petrović (Malo pozorište Duško Radović 2019), STRAH OD LEPTIRA, Galine Maksimović (Teatar VUK 2019), BELI BUBREZI Vedrane Klepice (Atelje 212 2019), GULIVER Zorana Đerića (Malo pozorište Duško Radović 2020), PLACEBO Aleksandra Jugovića (Narodno pozorište Priština/Gračanica 2021), IVICA I MARICA Đorđa Kosilća (Pozorište lutaka „Pinokio“).

Reditelj poetskih nastupa (Dom učenika srednjih škola „Jelica Milovanović) na takmičenju domova, 2015. i 2016. godine (GAVRAN, Edgar Alan Poa i SMRT MAJKE JUGOVIĆA)

Reditelj koncerta DRUGOAPRILSKO DUVANJE Kvarteta „Nevski“, 2015. godine.
Ko-reditelj koncerta DRUGA STRANA NORMALNOSTI, Take Over Festival (Savet mladih Kolarac i udruženje Prostor)

 

 

Narodno pozoriste Nis

Lica

Hasanaga - Dragan Marjanović
Hasanaginica - Mina Cocić
Majka Hasanagina - Ivana Nedović
Beg Pintorović - Filip Radivojević
Majka Pintorovića - Suzana Grujić
Efendija Jusuf - Predrag Smiljković
Ahmed - Dragiša Veljković
Asker Suljo - Ivan Janković
Asker Huso - Nikola Šćepanović
Musa - Filip Nedeljković

Tehnička ekipa

Inspicijent: Nevena Prokopijević
Direktor tehnike i investiciono tehničkog održavanja: Momir Pejatović
Rekviziter: Goran Cvetković
Dekorater – šef scene: Goran Kolarević
Dekorater: Goran Mihajlović
Dekorater: Milan Stamenković
Dekorater: Aleksandar Petrović
Tehničar rasvete: Dušan Veljković
Tehničar tona: Rista Grozdanović
Šminker: Milena Jović
Garderober: Vanja Sibinović
Krojač – garderober: Radmila Medenica
Stolarski radovi: Vladica Cvetković

Narodno pozoriste Nis
poster
Tekst
Ljubomir Simović
Rediteljka
Isidora Goncić
Dramaturg
Đorđe Kosić
Scenografkinja
Mina Miladinović
Kompozitorka
Irena Popović
Kostimografkinja
Katarina Pavlović
Koreografkinja
Jovana Ikonić
Dizajn svetla
Radomir Stamenković
Lektor
Nataša Ilić
Organizator
Nataša Nikolić Marjanović
Premijera
11. mart 2021
Scroll