Narodno pozorište u Nišu je jedno od najstarijih i najuglednijih pozorišnih institucija u Srbiji.

Teatar čije su predstave ovenčane mnogobrojnim umetničkim nagradama i brojnim priznanjima, prošle godine obeležio je 130 godina postojanja. Pažljivim odabirom repertoara, umetnika, donatora i sponzora trudimo se da održimo reprezantativan imidž, kako svoje institucije tako i svih naših saradnika. Naša ideja je da u 2019. godini Pozorište što više otvorimo prema privrednim subjektima grada omogućivši im da u saradnji sa nama unaprede svoje poslovanje. Smatramo da saradnja privrede i kulture može biti dobar primer društveno odgovornog poslovanja u kome obe strane mogu ostvariti značajne rezultate i poslovne uspehe.

Novu pozorišnu sezonu započeli smo premijernim izvođenjem predstave „Slikarke“, čija je premijera uspešno održana oktobra meseca i čije su reprize već unapred bile rasprodate. Sledeća premijera nas očekuje već prvog decembra u režiji Nebojše Bradića, po tekstu Dušana Kovačevića. Reč je o drami „Luminacija“, po motivima pripovetke Stevana Sremca. Do kraja godine planirali smo i premijeru komada „Igre u pesku“, 20. decembra u režiji Davida Alića. Narednu godinu definitivno će obeležiti veliki broj premijera i saradnja sa eminentnim piscima i rediteljima, poput Tanje Mandić Rigonat, Juga Radivojevića, Egona Savina, Nikite Milivojevića… „Putujuće pozorište Šopalović“, „Knjeginja od Foli Beržera“, „Kako vam drago“, „Jesenja kiša“, samo su neki od naslova koji vas očekuju na premijernom repertoaru u sledećoj godini i narednoj sezoni. Od decembra 2018. godine do decembra 2019. godine planiramo produkciju čak deset premijernih naslova.

Marta meseca održaće se i prvi „Balkanski pozorišni festival“ u organizaciji Narodnog pozorišta. kada će naš grad dobiti značajno mesto na kulturnoj mapi Balkana. Tih dana Niš će biti centar teatarskih dešavanja regiona, a mi ćemo se potruditi da hiljade naših sugrađana budu u prilici da pogledaju najbolje predstave iz Srbije i susednih zemalja.

Osim velikog broja premijera, festivala i gostovanja pozorišnih predstava iz zemlje i inostranstva, u planu za narednu godinu je i realizacija brojnih projekata kao što su: adaptacije pozorišne sale i foajea, zamena sedišta u sali, obezbeđivanje adekvatnog prostora za pozorišni fundus i kompletno renoviranje unutrašnjosti pozorišne zgrade. Nadamo se da ćemo uspeti u nastojanjima da do kraja naredne godine zgrada Narodnog pozorišta, koja datira još iz 1936. godine i predstavlja jedan od simbola našeg grada, zasija u punom sjaju, kakav i zaslužuje.

Posebno smo ponosni na projekat izgradnje Male scene, jer time naše pozorište dobija novi prostor adekvatan za izvođenje manjih formi kao i alternativni prostor za nove pozorišne tendecije ili različite umetničke eksperimente. Razvoj Male scene će značajno doprineti i razvoju nove publike mlađe generacije. Smatramo da su naši planovi za ovu sezonu i narednu godinu iako izuzetno ambiciozni, itekako realni naspram naših kapaciteta i da ćemo uspešno realizovati sve projekte uz pomoć osnivača, kreativnosti umetnika i uz podršku naših donatora i sponzora koji imaju sluha da podrže i finansiraju istinite vrednosti.

Iz tih razloga početkom ove sezone oformili smo „VIP klub“ Narodnog pozorišta, čiji članovi treba da budu najreprezantativniji predstavnici različitih branši našeg grada, ljudi dobre volje koji podržavaju umetnost i prepoznaju značaj društvene odgovornosti.
Članstvom u našem „VIP klubu“ članovi dobijaju dva sedišta u sali Narodnog pozorišta za sve premijerne programe u produkciji Narodnog pozorišta u periodu od godinu dana. Sedišta su rezervisana za njihovu firmu, ustanovu ili su rezervisana na ime pojedinca, mesinganim natpisom koji je zastupljen na sedištu tokom celog perioda članstva. Godišnja članarina iznosi 100.000 dinara i osim kupovine prestižnih sedišta za sve premijere Narodnog pozorišta, a predviđeno ih je deset, članstvo podrazumeva i brojne druge pogodnosti i benficije prilikom korišćenja usluga koje Pozorište može da svojim saradnicima ponudi. Iznajmljivanje sale, Vip salona za prezentacije ili proslave firmi, organizovano izvođenje predstava, samo su neke od mogućnosti da uz pomoć Pozorišta predstavite svoju firmu na respektabilan i originalan način.

Za sve zainteresovane koji prepoznaju svoj poslovni interes i koji žele da kreiraju pozitivan imidž u zajednici kroz saradnju sa nama, kao jednom od najznačajnijih istitucija kulture u ovom delu zemlje, pripremili smo različite pakete sponzorstava, od kojih izdvajamo sledeće:

GENERALNI SPONZOR SEZONE
– 500 ulaznica za sezonu ( za vaše zaposlene, poslovne partnere, saradnike….).
– izvođenje jedne predstave za generalnog sponzora sezone po izboru sponzora.
– korišćenje Velike scene – 527 mesta, dva prostrana foajea – jednokratno, za potrebe sponzora (seminari, skupštine, promocije).
– korišćenje VIP salona – jednokratno za potrebe sponzora.
– reklamni prostor na fasadi zgrade NP – (baner dimenzija 6m X 3m) tokom trajanja sezone, tj. godinu dana.
– reklamni prostor na mesečnom repertoaru (2.000 primeraka po izdanju) – 10 puta godišnje.
– zakup reklamnog prostora u okviru fasade na godinu dana
– logo firme na celokupnom štampanom materijalu, konferencijama za štampu, video i audio reklamama tokom cele sezone.
– reklamni prostor na veb prezentaciji Pozorišta kao i promovisanje na društvenim mrežama NP
– članstvo u VIP klubu Narodnog pozorišta
Cena generalnog sponzorstva sezone iznosi 500.000 dinara.

SPONZOR PREDSTAVE
– 150 ulaznica za sezonu, za vaše zaposlene, poslovne partnere, saradnike…
– korišćenje Velike scene – 527 mesta, dve lože, dva prostrana foajea – jednokratno, za potrebe sponzora (seminari, skupštine, promocije).
– korišćenje VIP salona – jednokratno za potrebe sponzora.
– logo firme na plakatu i programu, kao i na ostalom propagandnom materijalu predstave.
– logo na konferenciji za štampu povodom premijere.
– logo na video i audio reklamama.
– logo na mesečnom repertoaru (2.000 primeraka)
– reklamni prostor u donjem foajeu Pozorišta ( dim.1×0.7m)
– mesečni zakup reklamnog prostora u okviru zgrade NP.
– reklamni prostor na veb prezentaciji Pozorišta kao i promovisanje na društvenim mrežama NP.
– članstvo u VIP klubu NP.
Cena generalnog sponzorstva predstave iznosi 200.000 dinara.

Ukolko želite da vašu firmu ili vaše aktivnosti promovišete u prostoru Narodnog pozorišta ili kroz štampane publikacije naše kuće, pripremili smo i poseban cenovnik reklamnih prostora.

NA ŠTAMPANIM MATERIJALIMA:
Mesečni repertoar – vaš logo na repertoaru NP koji se štampa u 2.000 primeraka.

Isticanje znaka firme (logo) na mesečnom repertoaru – 12.000 din.
Na godišnjem nivou – 100.000 din.
Program predstave (reklamni prostor na 1/4 strane publikacije koja prati predstavu i štampa se u 1.000 primeraka – cena reklamnog prostora – 10.000 din.

Posebna izdanja NP-a (jedna reklamna strana)
– monografije – 30.000 din.
– dramska dela – 20.000 din.
– na plakatu predstave – 40.000din.

U ODGOVARAJUĆIM PROSTORIMA:
Na fasadi zgrade NP-a
– mesečno – od 24.000 din. do 80.000 din. u zavisnosti od mesta i kvadrature.
Postavljanje reklamnih panoa u foajeu (1 x 0,7 m)
– mesečno – 12.000 dinara
– za sezonu – 100.000 dinara
Troškove izrade i nameštanja (montiranja) reklamnih panoa i bilbord – platna snosi korisnik usluge.

Scroll