Копродукција Народног позоришта Лесковац и Народног позоришта Ниш

 

Реч редитељке

Први сусрет са драмом „Хасанагиница“ Љубомира Симовића и са народном баладом на основу које је настала препун је емоција, али и извесног шока. Шок настаје управо у сусрету данашњице и света драме, света који је на први поглед тако далек, да полако постаје блед и неразумљив.
Али да ли је тај свет тако далек? И да ли су осећања, љубав и одлуке које непобитно обележавају ликове тако несхватљиве?
Дугачак је био наш пут ка Хасанагиници, њеном унутрашњем бићу, али и узајамним односима и немогућностима успостављања искрености, истине, равноправности, правде и отворености. Дугачак, узбуркан, изазован, али леп. Јер на крају тог пута стоји љубав. Чврсто и непоколебљиво.
Пут током кога су се спојили простор и време, избрисале разлике и створило схватање да је људска природа иста, да околности не могу да униште човечност. Да је важно истрајати и борити се. И да смо сви ми Хасанагинице.

Исидора Гонцић

 

Биографија редитељке

ИСИДОРА ГОНЦИЋ
Рођена 1990. године у Београду. Дипломирала позоришну и радио режију на Факултету драмских уметности у Београду у класи проф. Иване Вујић.

Била је асистент режије на представама: ГРК ЗОРБА (Михајло Вукобратовић, Позориште на Теразијама и Будва Град Театар), PLAY ПОПОВИЋ (Ивана Вујић, Атеље 212 и Дом Културе Панчева), ГЛАВО ЛУДА (Никола Булатовић, Позориште на Теразијама и Дом Културе Чачак), ЗОНА ЗАМФИРОВА (Кокан Младеновић, Позориште на Теразијама), ИЗДАЈА (Горан Шушљик, ЈДП),
СЛУЧАЈЕВИ/ LOST IN SERBIA (Кокан Младеновић, ДАДОВ), КАЗИМИР И КАРОЛИНА (Снежана Тришић,
Атеље 212).

Позоришне режије: МУЗА, Муза Павловна (УК “Вук Караџић”, 2012), ПОЗИВ, Дарко Марјановић (ДАДОВ, 2012), ПРИНЦ ЖАБА, Дејвид Мемет (Сцена “Мата Милошевић” ФДУ, 2013) ЋЕЛАВА ПЕВАЧИЦА, Ежен Јонеско (Атеље 212, 2014), ЛЕПТИРИЦА, Милован Глишић/ Димитрије Коканов (ДАДОВ, 2015), ШТУЦАЊЕ, Владимир Зујев (УК ВУК, 2016), ПЕПЕЉУГА, Rodgers &
Hammerstein” (Emotion production), ОД А ДО ДА (УК ВУК, 2017), ТО КОД НАС НЕ МОЖЕ ДА БУДЕ, Радивоја Домановића и Слободана Обрадовића (Народно позориште, Пирот, 2018), СПОЈЛЕРИ Марије Огњеве (Театар ВУК, 2019), БОН ТОН Јасминке Петровић (Мало позориште Душко Радовић 2019), СТРАХ ОД ЛЕПТИРА, Галине Максимовић (Театар ВУК 2019), БЕЛИ БУБРЕЗИ Ведране Клепице (Атеље 212 2019), ГУЛИВЕР Зорана Ђерића (Мало позориште Душко Радовић 2020), ПЛАЦЕБО Александра Југовића (Народно позориште Приштина/Грачаница 2021), ИВИЦА И МАРИЦА Ђорђа Косилћа (Позориште лутака „Пинокио“).

Редитељ поетских наступа (Дом ученика средњих школа „Јелица Миловановић) на такмичењу домова, 2015. и 2016. године (ГАВРАН, Едгар Алан Поа и СМРТ МАЈКЕ ЈУГОВИЋА)

Редитељ концерта ДРУГОАПРИЛСКО ДУВАЊЕ Квартета „Невски“, 2015. године.
Ко-редитељ концерта ДРУГА СТРАНА НОРМАЛНОСТИ, Таке Овер Фестивал (Савет младих Коларац и удружење Простор)

 

 

Narodno pozoriste Nis

Лица

Хасанага - Драган Марјановић
Хасанагиница - Мина Цоцић
Мајка Хасанагина - Ивана Недовић
Бег Пинторовић - Филип Радивојевић
Мајка Пинторовића - Сузана Грујић
Ефендија Јусуф - Предраг Смиљковић
Ахмед - Драгиша Вељковић
Аскер Суљо - Иван Јанковић
Аскер Хусо - Никола Шћепановић
Муса - Филип Недељковић

Техничка екипа

Инспицијент: Невена Прокопијевић
Директор технике и инвестиционо техничког одржавања: Момир Пејатовић
Реквизитер: Горан Цветковић
Декоратер – шеф сцене: Горан Коларевић
Декоратер: Горан Михајловић
Декоратер: Милан Стаменковић
Декоратер: Александар Петровић
Техничар расвете: Душан Вељковић
Техничар тона: Риста Гроздановић
Шминкер: Милена Јовић
Гардеробер: Вања Сибиновић
Кројач – гардеробер: Радмила Меденица
Столарски радови: Владица Цветковић

Narodno pozoriste Nis
poster
Текст
Љубомир Симовић
Редитељка
Исидора Гонцић
Драматург
Ђорђе Косић
Сценографкиња
Мина Миладиновић
Композиторка
Ирена Поповић
Костимографкиња
Катарина Павловић
Кореографкиња
Јована Иконић
Дизајн светла
Радомир Стаменковић
Лектор
Наташа Илић
Организатор
Наташа Николић Марјановић
Премијера
11. март 2021
Scroll